poniedziałek, 10 listopada 2014

Stragan zamknięty, Wzruszacze dziękują!




Bardzo dziękuję Ofiarodawczyniom oraz Kupczyniom za udział w straganie!

Lista Kupczyń, czyli kto co kupił i za ile:

nr 2 - Edyta z Kubkiem  - 80 zł
nr 3 - hanka wrocławianka - 100 zł
nr 5 - Małgosia saf - 110 zł
nr 8 - Malena - 100 zł
nr 10 - Malena - 80 zł
nr 12 - Małgosia D - 110 zł
nr 13 - Edyta z Kubkiem - 140 zł
nr 14 - Pasje Celi - 80 zł
nr 15 - Beata B - 40 zł
nr 18 - Mira Bielska - 55 zł
nr 19 - Inger - 60 zł
nr 20 - Daria K - 50 zł
nr 21 - elaja - 44 zł
nr 22 - Iwona i Hania - 50 zł
nr 23 - Daria K - 11 zł
nr 24 - Ania WZ - 15 zł
nr 25 - EVA - 20 zł
nr 26 - joanka - 33 zł
nr 27 - Zouza - 15 zł
nr 28 - Mara - 20 zł
nr 31 - Małgosia saf - 160 zł
nr 33 - Kasia R - 45 zł
nr 35 - Edyta z Kubkiem - 50 zł
nr 36 - Beata B - 50 zł
nr 37 - Karolina M - 55 zł
nr 38 - Izabella M - 30 zł
nr 39 - Olga Sz - 30 zł
nr 41 - Olga Sz - 30 zł
nr 42 - EVA - 25 zł
nr 43 - Karolina M - 35 zł
nr 47 - agnieszka m - 36 zł
nr 49 - Gato Verde - 25 zł
nr 51 - Gato Verde - 25 zł
nr 52 - agnieszka m - 15 zł
nr 53 - Karolina M - 15 zł
nr 58 - Eva - 27 zł
nr 60 A - viki - 40 zł
nr 61 - Czarny Kot - 25 zł
nr 62 - Mara - 35 zł
nr 63 - Mara - 25 zł
nr 64 - Malena - 30 zł
nr 65 -Kuferek Majoliki - 20 zł
nr 66 - Karolina M - 15 zł
nr 68 - AniaM - 35 zł
nr 69 - Beata Bartoszewicz - 20 zł
nr 70 - Ania WZ - 20 zł
nr 73 - Edyta z Kubkiem - 40 zł
nr 74 - Inger - 40 zł
nr 75 - Zouza - 25 zł
nr 77 - MG - 100 zł
nr 78 - Bezimienna - 30 zł
nr 79 - Monika Wende - 30 zł
nr 80 - Edyta z kubkiem - 40 zł
nr 81 - Zouza - 30 zł
nr 82 - Maszowa - 30 zł
nr 83 - elaja - 44 zł
nr 84 - Małgosia saf
nr 85 - Beata B - 30 zł
nr 86 - Beata B - 25 zł


Proszę Szanowne Kupczynie o sprawdzenie listy, czy wszystko się zgadza.
Panie, które mają na sumieniu więcej niż jeden kupiony przedmiot, proszone są o podliczenie się we własnym zakresie.

Wpłaty na konto:

Fundacja „Dom Tymianka”
Kołaki Kwasy 8
06-406 Opinogóra Górna

52 1090 1694 0000 0001 1684 9209



oraz koniecznie proszę o zgłoszenie się do mnie na piśmie w celu podania adresu do wysyłki!

fundacjadomtymianka@gmail.com


P.S. uczyniony po południu: maile spływają, Kupczynie są niezwykle obowiązkowe!
Ja mam z tego bardzo misterną rozsupływankę, bo muszę dopasować osoby do pseudnimów i do przedmiotów - dla osoby bardzo roztargnionej to duże wyzwanie.
Przepraszam, że dzisiaj na pewno nie odpowiem na maile, ponieważ działam jako służba z miotłą i ścierką, a w gumowych rękawiczkach ciężko się myśli, nie mówiąc już o pisaniu.














13 komentarzy:

  1. ok, ode mnie już dziś poszły dwa przelewy, jeden za DAT Miki, drugi "tutejszy" ;) zaraz prześlę potwierdzenie mailem

    OdpowiedzUsuń
  2. mam gorącą prośbę o podanie kwoty "za przesyłkę" tak bym mogła zrobić to jednym przelewem. pzdr Zouza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma dopłat za przesyłkę, ceny wylicytowane są cenami ostatecznymi. Jeśli ktoś chce i może cos dorzucić "co łaska", to na pewno się nie zmarnuje. Często ktoś dorzuca kilka groszy do ceny przedmiotu, dlatego podsumowanie straganu zrobię po wpłynięciu wpłat i wtedy pochwalę się łupami i napiszę, na co zostają wydane

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ten anonim to ja Zouza. Melduję, że przelew i mail wykonane. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Jeśli Viki jest z Wrocławia i chciałaby otrzymać komplet do ręki, to niech da znać. Biżuteria z koralików jest w rzeczywistości bardzo ładna, ale zrobiłyśmy badziewne zdjęcia z braku czasu i doświadczenia. Nasz przelew nastąpi dopiero w środę.
    Iwona i Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko i Haniu
      Własnie wróciłam z Wrocławia, z którego pochodzę, ale mieszkam, niestety w Łodzi, co ma się wkrótce zmienić :}
      Żałuję, że nie doczytałam wcześniej, bo chętnie bym Was poznała, kochane dziewczyny :/
      Przelew wysłałam, a we Wro będę dopiero na święta.
      Biżuteria bardzo mi się spodobała :}
      Będę z przyjemnością nosić { tu byłby wykrzyknik, ale mi sie wczoraj klawiatura zepsuła :/ /// }

      Usuń
    2. Szkoda, że tak się złożyło.

      Jak tylko Ori wyśle nam adres, wyślemy niezwłocznie.
      Mogę zaświadczyć osobiście, że Hania w zrobienie tego włożyła dużo serca, więc komplet będzie emanować pozytywną energią mojej najlepszej przyjaciółki. Z serdecznymi pozdrowieniami
      Iwona

      Usuń
    3. to jak będę we Vroclove, to się umówimy na kawkę :
      a ta energia przyda mi się bardzo :}
      dziękuję serdecznie ♥
      adres wysłałam Ori, ale jakby co to do mnie jest vikiblog@vp.pl

      Usuń
    4. Koperty zaadresowane, paczuszka do Ori zrobiona, jutro pójdą w świat.
      Iwona

      Usuń
  5. I ja dziękuję za ekscytujący weekend straganowy. I jako "dawca" i jako "biorca" radości doznawałam. Ściskam łapki futrzane i Twoje Ori za mnóstwo pracy, którą w stragan włożyłaś. Uczestników straganu również pozdrawiam, B

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... ja nie wiedziałam, że gumowe rękawice na dłoniach spowalniają myślenie... to dlatego nie umiem myć naczyń w rękawiczkach... od razu się gubię w działaniach...
    A ja to nawet napisałam podsumowujący mail nim wydałaś takie zarządzenie! A może raczej, nim przeczytałam owo zarządzenie. Taka ze mnie obowiązkowa istota:-) Czasem:-)))
    Ori, Ty to jesteś wielka! No po prostu wieeelka! To wszystko ogarnąć! No i Panie Darczynie przeboskie są! (rzecz jasna nie mówię tu o swej boskości, bo jej nie przewiduję) I Panie kupujące także wspaniałe!!!! (rzecz jasna nie mówię tu o swej wspaniałości, bo jej nie przewiduję).
    No to znikam!
    I... jaki boski pyszczek na samej górze!!!! Sama słodycz!
    Ja się wywiążę ze wszystkiego, jak w mailu pisałam.
    Padam do nóżek Tobie i wszystkim Paniom!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę nie mogłam wczoraj być a chciałam nabyć naszyjnik 45. Czy jeszcze mogę go kupić? Proszę zamieść komentarz u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń