czwartek, 24 listopada 2011

Możesz napełnić ten garnek!



Sklep internetowy Krakvet z karmą dla zwierząt pomaga schroniskom.
W listopadzie ogromną szansę na pomoc ma schronisko w Rachowie Starym, znane Czytelnikom blogów tymiankowych i sympatykom Tomiego, Zojeczki, Lali i innych Podopiecznych stamtąd pochodzących.

Co należy zrobić?

Wejść na stronę www.krakvet.pl/forum
Zarejestrować się.
Na podany przez Was adres mailowy przyjdzie link aktywacyjny.
Po aktywacji konta należy się zalogować.
Wejść do działu "Pomoc dla schronisk", następnie do "Głosowanie na schronisko, które otrzyma pomoc - listopad 2011"
Zaznaczyć kółeczko przy Rachowie Starym i kliknąć "Wyślij".

Do tej chwili Rachów zebrał 46% głosów. Za mało!!
Uwaga! Z jednego komputera można głosowac tylko raz!

Bardzo proszę o głosowanie i zachęcanie do tego swoich znajomych!
Procedura trwa kilka minut, a dla psów to ratunek przed głodem.

W schronisku stale brakuje jedzenia, przypominam, że nie ma ono żadnych dotacji ani pomocy "z urzędu", trwa jedynie dzięki niezwykłej sile pani Renaty oraz pomocy różnych fundacji.
A zima jest już bardzo blisko...

20 komentarzy:

  1. O.K. sie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gotowe :) Informacja poszła dalej do wszystkich znajomych kochających zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój głos był 705, ale niestety nadal jest 46%. Szkoda, że można oddac tylko jeden głos z jednego komputera.
    Trzymam kciuki, żeby się udało i umieszcze informacje na moim blogu.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszło razy kilka,ściskam-Zofia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam
    Już oddałam swój głos.
    Pozwoliłam sobie skopiować jedno zdjęcie i razem z Twoim apelem umieściłam u siebie na blogu.
    Serdecznie pozdrawiam i trzymam kciuki by się udało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam, udało się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarejestrowałam się i posłałam dalej apel. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj już jest postęp 817 głosów i 48%.
    Właśnie oddałam głos wg. regulaminu, czyli innym kompuer, inne konto:-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Ori, że znalazłaś czas by zaglądnąć do mnie :)
    A kury, fakt, ptaszory wysokich lotów :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. już głosuję i napomknę o,tym szczytnym celu na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zagłosowałam i przekazałam dalej!

    OdpowiedzUsuń
  13. krakvet to mój sklep :-) zagłosuję natychmiast.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadzieje, ze moj glos cos pomoze :) B

    OdpowiedzUsuń