niedziela, 18 sierpnia 2013

Stragan dla Tymianków



Odezwa do Rękodzielniczek, Rękoczynniczek, Malarek, Rzeźbiarek, Tkaczek, Hafciarek i Artystek wszelakich!
Otworzył się Stragan dla Tymianków, czyli blogowy straganik otwarty dla wszystkich chętnych.
Jest kontynuacją i lepszą wersją Sklepiku Pod Orionem, który to sklepik nie odniósł sukcesu z powodu wyjątkowo niezdarnej i nieudanej sklepikarki Ori.
Niestety, samodzielne prowadzenie sklepiku przekroczyło jej siłoczas albo czasosiły, jak kto woli.
W końcu Krysia z Galerii Misz-Masz zdenerwowała się i zarządziła otwarcie porządnego straganu!

Stragan dla Tymianków: www.stragandlatymiankow.blogspot.com

działa na takich samych zasadach jak blogowe pchle targi. Osoby chętne do sprzedaży swoich rzeczy na rzecz Podopiecznych Fundacji "Dom Tymianka" otrzymają linki aktywacyjne i urządzą się na straganie po swojemu.

CAŁY DOCHÓD ZE SPRZEDAŻY ZOSTANIE PRZEZNACZONY NA POTRZEBY PODOPIECZNYCH "DOMU TYMIANKA".

Bardzo gorąco proszę wszystkie wspaniałe wrażliwe Dziewczyny o włączenie się do akcji.
Obecnie Fundacja ma 40 Podopiecznych ( nie wszystkich jeszcze - z różnych względów - poznaliście)
w hotelikach. Oprócz kosztów utrzymania w hotelikach i karmy potrzebne są pieniądze na sterylizacje, badania, szczepienia itp.
O szczegółowych aktualnych kosztach i planach na najbliższą przyszłość napiszę następnym razem, żeby teraz nie odbiegać od tematu głównego, czyli Straganu dla Tymianków.

Zgłoszenia proszę kierować na adres: stragandlatymiankow@gmail.com

Stragan jeszcze nie jest do końca "umeblowany", wkrótce dołączą tam szczegółowe zasady, numer konta itp.


NIE ODMÓWICIE, PRAWDA?

Jeszcze ważna prośba do Czytelniczek posiadających swoje blogi, szczególnie te robótkowe i wnętrzarskie, bo do Was zagląda najwięcej rękodzielniczek, o zareklamowanie Straganu i zachęcenie do współpracy. 
Dzięki Wam niejeden schroniskowy staruszek ma szansę na ocalenie!


32 komentarze:

  1. :)))
    Krysia się nie zdenerwowała....tylko grzecznie wyprosiła;))
    Buziaki, lecę reklamowac gdzie się da!!!:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, jesteś aniołem sprawczym straganiku, będziesz więc musiała mu patronować:-)

      Usuń
  2. No i bardzo dobrze , mam nadzieję że odzew będzie duży :)
    Pozdrawiam dzielną Ori :)
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że też będziesz gościć w Straganie!

      Usuń
  3. Brawo! Lecę lepić, szyć, malować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Ciebie zawsze można liczyć:-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Może jeszcze cos zmalujesz dla staruszków?:-)

      Usuń
    2. A pewnie że namaluję. :-) Irysy wciąż czekają na płatnika tymiankowego.

      Usuń
  5. O ho,hoooo,bardzo dobry pomysł!:)Sama"krzyżykuję"do szuflady albo dla Koleżanek i bardzo chętnie skorzystam z Tymiankowego straganu aby wspomóc Twoich podopiecznych:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie zapomnij zgłosić się po link aktywacyjny!

      Usuń
  6. Wróciłam z poczty, teraz siadam do sztalug!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zapraszam po link aktywacyjny!

      Usuń
  7. Co prawda nie mam pojęcia, jak działają blogowe pchle targi, nigdy takowego nie spotkałam (liczę, że mnie w tej dziedzinie oświecicie), ale inicjatywa jest super! Chęci moje są ogromne, tylko czasu malutko, i trzeba go będzie podzielić pomiędzy tworzenie dla koszmarnie zadłużonej pszczyńskiej Arkadii, SOS Husky i Dom Tymianka :)No i jeszcze ciągle te zamówienia z pracy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasady są proste, opiszę je dzisiaj na straganie. Och, ten czas, ten czas:-(Moje liczne "arcydzieła" też leżą na półkach ledwo zaczęte. Dziękuję Ci bardzo za chęci i trzymam kciuki za cudowne rozmnożenie czasu i sił!

      Usuń
  8. Zaraz lecę do "pracowni" - pracownia w kuchni, kuchnia w pracowni - a teraz jeszcze stragan;))) Ale chętnie się włączę, tylko nie wiem jeszcze jak, bom nigdy nie straganiła;))) Idea super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, kobieta, która połozyła płytki na schodach, nie da sobie rady ze straganem??? Zasady są proste jak budowa cepa, a w razie czego wytłumaczę;-)

      Usuń
  9. Pewnie, że nie odmówimy! ;-)
    Ściskam czule

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie się przyłącze,pomogę jak tylko potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy takie mini-karteczki (klik) też się nadadzą?
    Jeśli tak, to się zgłaszam do sklepiku :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomyślę jaką biżuterię podarować czterem łapą.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam ciepło!
    Oczywiście przyłączam się! Chwilowo tylko pisząc posta u siebie (http://strzepki-okruchy.blogspot.com/2013/08/do-serca-przytul-psa-wez-na-kolana-kota.html) oraz zamieszczając banerek, ale w ciągu tygodnia do dwóch najpóźniej na pewno coś zrobię i zamieszczę w Straganie. O ile będę umieć to zrobić:-) bo komputerowo dość kiepska jestem, a w jarmarkach i straganikach nigdy nie działałam. Na pewno jednak w końcu dam radę.
    Termin tygodniowo - dwutygodniowy wynika nie z lenistwa czy obojętności, ale konieczności zobowiązań wobec własnego zdrowia:-) Jednakowoż na pewno zdziałam jak najszybciej notesy ze dwa, takoż anioły z masy solnej.
    Oby tylko do zakupów byli chętni, bo pomysł ze Straganem Dla Tymianków jest PYSZNY!!!!
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja czekam na jakoweś "łopatologicznie" objaśnione instrukcje, co należy poczynić, aby swojego potworka albo i więcej na straganiku umieścić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach! I jeszcze chciałam zapytać o pozwolenie na "kradzież" jakiegoś cudnego, tymiankowego zdjęcia na swojego bloga celem reklamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ kradnij! Napisałam Ci rano mail, ze straganem zgłosze się pewnie po południu, u mnie jest bez przerwy kołowrót:(

      Usuń
  16. a czy może być patchwork z kawałeczków i taki haftowany, podobny do Crazy, szyję takie dla przyjemnosci.Ale nie mam bloga i nie wiem się jak to urządzic. Najchętniej przysłała bym w paczce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie umiesz posługiwac się blogiem i wolałabyś wysłać patchwork do mnie, to napisz, proszę, na mail: fundacjadomtymianka@gmail.com
      Patchworki są wspaniałe i bedę szczęśliwa, jeśli jakieś pojawią się w Straganie. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Dzisiaj zamieściłam informację w tym poście: http://kalliope-swiat-rownolegly.blogspot.com/2013/09/bracia-mniejsi.html , a na bocznym pasku mojego bloga jest baner z linkiem do Straganu. Sama czaję się na zakupy, bo widziałam tam kilka perełek, ale trochę się spóźniłam, mam nadzieję że "interes" się rozkręci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja napisałam na podany adres i nic nie dostałam wskazówek jak wam pomóc a mam trochę biżuterii an te akcję pozdrawiam ewcia

    OdpowiedzUsuń