środa, 1 czerwca 2016

Arcydzieła natury
























































6 komentarzy:

  1. To się Służba nie na(po)pisała...Obiekty tak wdzięczne, że szkoda słów, jak mniemam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te arcydzieła natury warto by jakimś peanem uczcić, ale cóż począć, gdy Służba robotą zdrożona i słów jej nie staje!

      Usuń
  2. Miałam takie arcydzieło z pierwszego zdjęcia przez ponad 13 lat, jednak w tamtą sobotę minął już 6 rok rozstania. Miałam też taką krówkę, jednak tak szybko, że aż strach. Ból był taki sam jak po staruszku.
    Wszystkie są fenomenalne.
    Podziwiam, za zaangażowanie, my mamy tylko kota sztuk jeden i żółwia lat 29 u nas, a w zimie spore stado zaokienne oraz doraźnie królika, kiedyś były rybki. Jednak to tylko namiastka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie pytanie z innej beczki (pytałam już na facebooku, ale nie otrzymałam odpowiedzi): czy można podesłać Wzruszaczom paczkę z książkami na stragan? Nie nówki ze sklepu niestety, ale w bardzo dobrym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje artcydzieło tej ciepłej zimy poszedł w nature i przepadł :(

    OdpowiedzUsuń