piątek, 26 sierpnia 2011

W mokrym ogrodzie


W mokrym ogrodzie
zielone łezki

8 komentarzy:

  1. Przydałyby mi się dzisiaj takie chłodne łezki.
    Lato lubię, ale takie upały niekoniecznie.
    Całuję Wszystkich:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A deszcz wciąż pada pieski-niebieski;)

    Nostalgicznie, jesiennie, ale pięknie:) Jabłuszka już są takie rumiane, a ta psia nadzieja w oku zapowiada naleśniki z jabłkami, albo szarlotkę. Pozdrawiam deszczowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne jesienne juz zdjecia no i malutkie, futrzane slicznosci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ori, czy ja już pisałam, że powinnaś wydać kalendarz ze swoimi zdjęciami....nie , nie jeden, a wiele;))
    Może nawet i albumy.
    Chętnych by nie brakowało, być może to poprawiło by sytację Twoich wielu czworonożnych, kochanych podopiecznych.
    Ściskam i dziękuję za piękne zdjęcia- to dla mnie jak inny świat, bajka po prostu:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeciekawe zdjecia i pieskow i natury !
    Najbardziej podoba mi sie Foksik, strasznie
    kochany !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi narobiłaś ochoty na soczystą gruszeczkę... mmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, kalendarze były by cudne, chetnie kupiłabym na szczytny cel,w prezencie pod choinkę dla wszystkich moich znajomych:)

    dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuję się pod propozycją Doroty, też zgłaszam chęć obdarowania wszystkich krewnych i przyjaciół Twoim kalendarzem! Rok z takimi zdjęciami nie może być zły!!!!
    Pozdrawiam ciepło i przedjesiennie
    Mika
    P.S. Co z Rudym Kotem z działek???????????

    OdpowiedzUsuń