piątek, 4 października 2013

To muszą być dobre dni




Muszą i już. Bo jest 4 października, dzień najpiękniejszego święta.
Takiemu świętu z góry patronują: Święty Franciszek, Brat Słońce i Jego Najdroższość Kiciuniek, Prezes Najumiłowańszy Fundacji "Dom Tymianka"


P.S.
Przeproszenie za milczenie spowodowane:
a) nieobecnością Ori z powodu choroby osoby bardzo bliskiej
b) obecnością Ori w stanie mocno zdechłym z powodu choroby własnej
c) obecnością Ori w stanie nadal zdechłym z przyczyn różnych

Po zebraniu się Ori do kupy nastąpią dwa wydarzenia:

1. Otwarcie Kociej Filii "Domu Tymianka" (którą wymyśliła Anka Wrocławianka i jak to ona, zaraz rozpętała wielką akcję na swoim blogu http://zamoimidrzwiami.blogspot.com/)
Rezultaty akcji Ori sumiennie opisze i Kocią Filię uroczyście otworzy (ze zdjęciami!!!) przypuszczalnie za dwa dni.

2. Budowa malusieńkiego mini azyleczku dla staruszków.
Plany, szczegóły, kosztorysy, fotografie wkróce, zaraz po zakonczeniu procesu zbierania się do Ori do kupy.

P.S. 2
Proszę nie oburzać się na użycie słowa "kupa". W domu zamieszkałym przez 16 psów i 9 kotów kupa zajmuje wysoką pozycję na liście spraw do załatwienia.


20 komentarzy:

  1. bo w kupie siła!!!! pozdrawiam i zdrówka życzę wszystkim skupiającym się w Domu Tymianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, iż w psiejsko- kocim towarzystwie słowo " kupa" nikogo nie zbulwersuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, iż w psiejsko- kocim towarzystwie słowo " kupa" nikogo nie zbulwersuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, jeśli o kupę chodzi. W domu zamieszkałym przez zaledwie dwa psy i odwiedzanym często przez trzeciego - z ciągłym dostępem do ogródka - na kupę w salonie trzeba niestety mieć baczenie. Zwłaszcza rano.

    OdpowiedzUsuń
  5. To wszystko prawda, poza tym wiadomo, że "W zdrowej kupie zdrowy zwierz".
    Byłabym jednak za tym, aby nie czynić z kupy bohaterki tego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No przecież ważne słowo: Kupą mości panowie! -rzekł Zagłoba :). Bezimienna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna kusi mnie, zeby zrobić specjalny wpis o tym ważnym... słowie

      Usuń
  7. Ori życzymy, ja i moje Zwierzaki dużo zdrowia i nabrania sił ! Podziwiamy z siłę ducha i zebranie sie "do kupy" Tematu kupy nie będziemy ciągnąć bo jaka jest każdy wie, kto ma zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia! Zbieranie się do kupy jest mozolne i wcale nie takie łatwe, ale się staram

      Usuń
  8. w kupie raźniej, kupy nikt nie ruszy ;)
    mimo licznych chorób to dobre wieści, już kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! I ucałuj ode mnie Krowę w dniu jej święta!

      Usuń
  9. Ori trzymaj się Jesteś kochaną kobietką. Podziwiam Cię. Życzę dużo siły. :)
    A tak odnośnie kotów i staruszków to ja mam twa dwa kocie staruszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) i dziękuję, że przypomniałaś o istnieniu KOCICH staruszków, bo ja tylko o psich i psich w kółko, jakby koty były wiecznie młode...

      Usuń
  10. Ori, dałaś link do mojego bloga, a przecież nikt nie będzie przeglądał go w poszukiwaniu wpisu z przed 2 tygodni. Popraw to na ten: http://zamoimidrzwiami.blogspot.com/2013/09/koci-dom-tymianka.html
    to może ktoś jeszcze wesprze akcję.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to nikt? :) ja szukałam :), choć przyznaję - z marnym rezultatem Bezimienna

      Usuń
    2. :) No cóż, przynajmniej miałaś okazję mnie odwiedzić :)
      Możesz skorzystać z linku z mojego komentarza i zobaczyć o co chodzi. Miłego wieczoru :)

      Usuń
    3. A link nadal niezmieniony... Aha.

      Usuń
  11. Ori! Moc pozytywnej energii i sił, takich pierwszego sortu ślę!!! Tak byś szybko wzięła się do KUPY:-) i wszystkie wszystkości poszły po Twojej myśli!
    I oczywiście duuuuuużo zdrowia Tobie i Bliskiej Osobie:-)
    Koci Tymianek? Już patrzę!
    I dalej czuję się winna...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny projekt. Życzę dużo zdrowia i szybkiego powrotu do sił. Moje zwierzątka też się dołączają. Temat kupy jest nam znany.
    Anna W

    OdpowiedzUsuń