piątek, 5 czerwca 2009

Dalmatyńczyk Kobi


Może zagląda tu ktoś, kto nie bywa u Elizy i nie zna historii Kobiego? Kobi ma 8 lat, jest przemiłym, łagodnym dalmatyńczykiem i stracił swoją ukochaną panią. Jeśli nie znajdzie domu do końca czerwca, zostanie uśpiony. Szukamy przynajmniej DOMU TYMCZASOWEGO, gdyż Kobi ma szansę znaleźć dom w Niemczech, ale to może trochę potrwać, a ON NIE MA CZASU.
Psy z Domu Tymianka nie zaakceptują dorosłego psa, nie możemy go więc przygarnąć.
Zostanie dowieziony w dowolne miejsce w Polsce. Zdjęcie Kobiego zamieściła Eliza z Utkane z marzeń. BŁAGAMY O POMOC!!!!

3 komentarze:

  1. widze,ze bardzo Cie to meczy.pytalam znajomych,kazdy zwierze ma,lub wynajmuje i nie ma jak,tak jak ja.nawet mame moja pytalam,w bloku mieszka,slabo juz chodzi...nie mam jak.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety także mam juz psiaka, nasz Geniuś nie zaakceptowałby nowego kolegi....niestety
    Mam nadzieję, że znajdzie dom!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie miała bym gdzie tego pieska trzymać...Ale na pewno znajdzie dom!

    Ori u mnie czeka dla Ciebie wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń