piątek, 26 czerwca 2009

Kilka dowodów na istnienie uczuć trwałych i podnoszących na duchu
























































Życie jak pogoda czerwcowa przynosi radości i smutki, a życie Ori przynosi jej mnóstwo "deszczowych" myśli, bo gdy nawet jej własne kłopoty pozwalają na chwilę odpoczynku, to zwykle jakaś osoba miła sercu popada w poważne troski i Ori musi się martwić. Bezradność i smutki leczy zawsze "tymiankami", jak określiła zwierzyniec Ori owa miła osoba, bo "tymianki" są niezawodnym lekarstwem na smutki. A wyczyny duetu Daszeńka - Puszek, które drapią się, kopią, gryzą, a poźniej przepraszają i utulają na wspólnej poduszce powinny być pakowane w buteleczki i rozsyłane bez recepty wszystkim potrzebującym uśmiechu.

10 komentarzy:

  1. o jejjjjjuuuu ale słodziaki :) uwielbiam takie obrazki...od razu humor mi się poprawił mimo ponurego dnia :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane kociaki, takie przytulańce to wspaniałe lekarstwo, na każde zło :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze kiedy na te zakochana pare patrze,to mi weselej.kopia sie,gryza,przepychaja,a nadal razem:)piekne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zeżarło mi komentarz, a humor mam pod psem, choć wolałabym pod kotem ;) Buteleczkę poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koteczki cudne jak zawsze! Zdjęcia robisz rewelacja!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ori mnie tez taką buteleczke na handre poproszę!
    Masz cudne kociaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia! W cz-b koty prezentują się wspaniale, uchwyciłaś idealnie kocią naturę (albo tę jej najlepszą część ;)
    Jako środek przeciwko 'deszczowym myślom' działa wspaniale - oglądam je z przyjemnością kolejny raz. Jak najmniej 'deszczowych myśli', Ori!
    Pozdrowienia dla Ciebie i pogłaskania dla tych fotogenicznych piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Slonka zycze Ci Ori w te deszczowe dni!
    Kociaki sliczne, wiesz zastanawiam sie dlaczego "Tymianki"?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i już wiem ,
    że będę bywała tu nałogowo.Jestem cała w skowronkach.Masz niesamowite wpisy i przecudnej
    urody zdjęcia.Nawet nie wiesz jak się cieszę,
    że tutaj trafiłam.Serdecznie pozdrawiam Ciebie i cały zwierzyniec:)))))

    OdpowiedzUsuń